söndag 15 mars 2015

150315 - En dag som sjukling

 Jag vaknade upp med lite feber. Så jag blötte ner en handduk i kalt vatten och satte den över pannan. Sedan åt jag en långfrukost (fick dock ingen fin bild på det...)
 Jag är alltid hungrig på något sött! Huvudvärk och halsont hindrar inte mig från att äta årets första påskgodis i vårsol.
 Nanda som håller i Benjamin och Snöboll. Jättegulligt ^^
 Jag gillar den gröna växten, så den här bilden fick vara med i det här inlägget.
När febern gått ner fick jag en jobbigt huvudvärk. Försökte lindra det med en kort promenad (gick inte så bra...). Men en tjock duva poserade i ett träd.
Efter promenaden gick jag in i värmen och drack te ur en humlemugg. 

Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker. Så jag har utöver dessa stunder suttit med en Powerpoint uppgift. Fast det är en väldigt roligt uppgift (om Linn Fernström)! Men väldigt tidskrävande.

4 kommentarer: